Friday 17 November 2017

PIGEON : Botol susu TERBAIK

Sejak lahir lagi, kedua-dua anak akak da masuk je kerja memang akak pratikkan pengunaan botol susu. Antara yang terbaik ialah botol susu pigeon. Botol susu Pigeon ni terbahagi kepada 2 jenis material iaitu dari Polyphenylsulfone (PPSU) dan Polypropylene (PP) dalam size kecil dan besar.
Kenapa  botol susu Pigeon PPSU ni menjadi pilihan ibu-ibu diluar sana


  • Botol susu PPSU (Polyphenylsulfone) ..botol berwarna kekuningan. Tidak seperti botol plastic putih biasa. Botol ini jenis botol plastic GRED Tinggi, tahan suhu tinggi sehinga 180’C dan tahan proses pensterilan yang BERULANG KALI . 
  • Selain itu, mempunyai rintangan kimia yang sangat baik serta bebas BPA dan jangka hayat botol yang lebih lama daripada botol putih biasa ( anggaran - + 1 tahun penggunaan)
  • Botol susu PIGEON Peristalic Plus dengan AVS – Air Ventilation System ( Sistem Pengalihan Udara) membantu menyesuaikan tekanan udara di dalam botol.
  • Mengurangkan masalah KEMBUNG PERUT  kerana terdapat penyelarasan udara di dalam botol. Oleh itu bayi tidak akan menelan buih udara yang berlebihan ketika menghisap susu dari botol ini.

Puting Peristalsis Plus
  • Puting ini akan menggalakkan pergerakkan lidah bayi anda secara semulajadi . Bayi menyusu dengan mudah dan lancar. Membantu bayi menyesuaikan diri dengan penggunaan botol susu dan secara tidak lansung mengurangkan risiko keliru punting
  • Anti kolik kerana binaan puting ini dapat mengurangkan risiko bayi TERSEDAK SUSU dan rekabentuknya mirip seakan-akan payudara ibu yang begitu lembut dan anjal
  • Punting susu bercirikan super strechable dan slikon ultra lembut bagi memudahkan bayi menyusu dan menyokong mulutnya secara lembut.




No comments:

Post a Comment

Popular Posts